4/30/2007

香港學生普遍既現象 #1

一講到追星,咪睇我外表斯斯文文啊,我都試過架,不過諗番起黎, 都只係當時太過唔識諗而已!!依家見到身邊d朋友仔,為左追星而走堂,有時都好想佢o地可以醒醒!!不過又唔知可以點同佢講啊==+ (始終大家都係甘高甘大) 特別一去到semester尾, 就會成日見到身邊一個又一個朋友慢慢開始hea左落o黎(即無晒heart)!! 講真啊,當初點解要o黎呢度讀書呢???! 倒不如全職去追星啦,咁咪唔使為左諗方法走堂而咁辛苦囉! 為o左夾時間去做兼職而煩惱!!

早前,華仔果個追星o既case,好多人都覺得果個瘋狂fans有點 不正常,其實諗深一層,我地呢班香港o既fans仲變態!! 佢o既父母唔知道原來俾個女咁樣去追星係一件唔好o既事.佢o地只知要支持自己的女兒,所以才會弄出這件事出來!!我地o係香港受過教育既都知道,咁樣去沉迷追星係唔啱o既 !! 但反而繼續去做,行動仲可能會升級o添!

究竟當初我呢隻迷途小羔羊,係點醒o既呢??! 其實我諗人愈大, 會識得反思!! 最重要o既係, 知道自己錯d咩, 肯去改!! 另外, 係因為我同一個阿sir o係中三開始協訂:唔追得咁密!!

當去到中四中五時,我已經擺脫左以前o既我,我會認為"出function" 只係俾個借口自己去行行街...咁都唔錯o既..!!

KAMAN

沒有留言: