7/31/2008

新新DJ實習記*8

時間過得特別快,又係時候講byebye!

不知不覺已經嚟我呢次實習嘅last day喇!
大家係咪好唔捨得我呢?哈哈哈哈哈~
(路人:sorry~無喎!)

點都好啦!
正所謂「天下無不散之宴席」「曲終人就散」,
所以我真係要走lu~
呢兩個月,學到嘅嘢好多,
好多謝突破同工嘅照顧=)

係呢度,除咗個冷氣凍咗d,其實個感覺都幾溫暖~
就好似就算其他同工同你三九唔識七,
見到你都會同你微笑下點下頭問下你係邊個同你開下門咁,
真係幾親切架!

係呢度,當你好病嘅時侯,
大家唔會當你係流動大病菌咁對你敬而遠之,
反而會走過嚟問候你,
適當嘅時候仲會同你分享埋d病菌!
成件事真係好溫馨架!

係呢度,大家會因無聊嘅事笑爆左個咀!
我地做完同事要做朋友例如係facebook add對方再係對方面前accept對方嘅friend's request!
我地有見證過網絡世界嘅神奇如係廿呎之內msn,並因此感到興奮同開心!
我地會係食飯時講埋d搞笑嘢八掛嘢,例如討論下如何在烈日下用瓦做嘅地板煎一個肥仔!
我地會為而集體取笑一d自己比個位人地笑佢地嘅同工,只因佢地改左自己嘅花名做「初戀墳化爐」同埋「初夜無比滴」!
雖然件件事都好似好無聊,但真係好好笑!

係呢度,我除咗學咗好多嘢,仲得到唔少嘢,
學咗嘅,記住了,
得到嘅,袋袋平安了。

係呢度,我要同「呢度」同「你地」講聲再見了=)
P.S.新一屆的新新DJ,我地DJ班見啦=)

即將變舊舊DJ嘅新新DJ Ceci

沒有留言: