9/16/2008

DJ班回憶錄#10

嘩嘩!! 大家好呀!! 我係JUDY呀!!

轉眼間,六堂嘅DJ訓練班好快就完結啦,喺呢六堂,我學到好多新鮮嘅嘢。例如點樣可以做好一個廣播劇,點樣去live mixing等等。

我仲記得有一次,自己所做嘅稿達唔到要求,果一刻真係好唔開心咖,但係喺唔開心嘅時候,我就學到一樣嘢,就係「耐力」。我要做得好,就要有「耐力」,要唔怕苦,一路改,一路學。成功嘅科學家,都係不斷去做實驗先會成功,所以喺呢一度我學到嘅就係呢個精神。雖然喺學嘢嘅時候,會覺得好辛苦呀,但係我係開心咖,因為自己可以學到好多嘢之外,更可以喺DJ訓練班度學到「友誼」,朋友係可貴嘅,係呢一度,我學到同人相處,更學到團體精神。仲記得我地班度有一個好Q嘅人,佢一講嘢,我地就會哈哈大笑,成個DJ班都變得好熱鬧,講真嘅,有一班咁好嘅朋友,我真係好開心呀!!!!!

如果有人再問我DJ班好唔好玩,我一定答「好」,你學到嘅嘢係一生受用,認識更多嘅朋友仔,亞絹同KK都好用心咁去教我地,係佢地嘅身上真係學到好多嘢。所以真係好多謝你地俾呢一個機會我,喺DJ訓練班上堂。

08新新DJ Judy

沒有留言: