3/04/2011

11' 實習新生小記記記 #4

當你聽到有6千蚊既時候, 你有D咩反應?
好開心? 可以多左好多$駛?
諗緊自己點用, 定係買D禮物送俾家人/ 心愛既人?
抑或支持有需要既人/ 機構? 蓄起佢?

我既第1反應係: 我有冇聽錯, 係咪真架?
係早少少既時間, 同神傾緊D$既Q,
覺得除非突然間會有一筆$, 如果唔係就... "難有作為"...
嘩!!! 點知就收到呢個消息... 真係唔識反應...
真係超乎人既計劃/ 想像...

生命既精采, 就係可以經驗到好多唔係如期既野,
只係我地識唔識得欣賞當中既多變/ 豐富!
而我地既心係咪有真正既依靠(真係俾我地可以靠得住既)~

^^Teresa

沒有留言: