6/23/2011

Noi實習記@2

岩岩開始接觸Pro Tools (Mixing 程式),的確要少少時間上手。係可預計既將來,我留係錄音室既時間將會愈來愈長。始終係做自己想做好耐既事(Mixing),所以即使對住電腦坐到屁股硬化,我都仍然唔覺得攰。

自從我開始發夢希望可以做DJ開始,周不時都會問自己「點解咁想做DJ?」起初既原因好簡單,一心諗住做DJ個人可以型少少,因為印象中係收音機聽過既節目內容,好多時都係自己未聽過。我就覺得如果可以講到其他人唔知或者講唔到既內容,實在係幾型(真係單純又天真)。

今時今日再問返自己「點解咁想做DJ」,係因為我想影響到聽眾變得正面少少。「型」唔係因為講到其他人講唔到既內容﹗「型」係因為我所講既說話,可以留係聽眾個腦入面,帶比聽眾思考或者心情上既改變。即使只係可以影響好少人(甚至只得一個人),我仍然會覺得自己做緊既事係值得既。

將會決定報名參加「突破DJ課程2011」既朋友仔,你又有無諗過點解你想做DJ?: )

P.S 如果打電話查詢既朋友,剛巧我聽唔到你電話既,記得係留言信箱留得你既聯絡方法呀!

再提一提大家「突破DJ課程2011」:

    截止日期:2011年7月6日(三) [以郵戳為準]
    查詢:2632 0736 侯先生
    詳情:www.uzone21.com/radio/dj
    備註:參加者如獲邀面試,將於7月收到通知。

沒有留言: