5/29/2012

作為DJ,更加需要走入現場,幫弱勢發聲


[編按: Human Library「真人圖書館」 ,是由突破書誌(Breakazine!) 和 一代人公社(a Generation) 合辦。新新DJ亞冰早前曾參與,與無家者談天和分享食物。]

(圖中長髮者為亞冰)

無家者一直俾我嘅感覺都係好懶散同埋好污糟,直到今次我親身聽完佢哋講佢哋嘅故事之後,我發現自己一直以來,都好似活喺自己個世界入面,面對住我每日都可能會見到嘅人同事,我都好少會主動了解,然後就根據我身邊嘅人所講、自己睇到好表面嘅嘢,就假定晒一切。




我今次雖然只係同到兩、三位無家者傾計,但係我已經感受到佢哋對人生或者生活嘅無奈。佢地除咗受盡人嘅白眼之外,仲要面對每兩、三個星期就俾警察清一次場。

其實佢哋要嘅嘢,可能只係好基本嘅生活所需,或者更簡單嘅可能係我哋嘅接納,但係又有幾多個人會真係坐低聽佢哋講嘢呢 ? 正正係因為咁,作為新新DJ,我地更加需要親身走入佢哋嘅生活,用最真實、屬於自己嘅感受,幫佢哋呢班弱小嘅一群發聲。

2011年新新DJ亞冰

Human Library :www.facebook.com/humanlibrary
突破DJ 訓練課程2012:www.uzone21.com/radio/dj/

沒有留言: