6/29/2012

12' 實習生記 @3


實習生嘅工作,除咗處理DJ班嘅所有野外,其實仲有好多野要做架,例如每星期「新新青年互助委員會」節目中嘅segment,我都要幫手錄音同mixing,而呢兩樣野其實都幾難。

唔好以為錄音好簡單,就咁讀份稿咪得囉,其實錄音時都有好多地方要注意。第一樣就係千其唔好讀稿啊,一定消化咗份稿嘅內容,明白份稿係講緊咩,自然d咁樣好講,如果唔係就會好生硬唔好聽架喇。

第二樣野就係發音、咬字。其實我個口好懶,講野時個咀成日都唔"旭",所以每一次錄segment時,我都有好多懶音同埋會好lur。阿絹就成日叫我擘大d個口講野,因為當個咀唔"旭"時就會令好多音未到位,變咗做懶音。而講野太lur真係會令聽眾聽唔到你講咩野,所以要慢慢讀,而標點符號就係一個好好嘅停頓位比自己同聽眾,咁樣個節目先會好聽架嘛。

至於mixing有幾難,留返下次先講啦,因為我依家要去mix喇:)

沒有留言: