2/28/2008

2月23號開咪記

對每一個鍾意電台,鍾意做DJ嘅人嚟講,最開心嘅~莫過於可以坐喺直播室,對住支咪講嘢,等人係大氣電波到聽到自己把聲。

所以,對於可以喺2月23號度開咪嘅我嚟講,感覺真係開心到癲!興奮到喪!但而家回顧番呢件事,咪前咪後~我只有一個感覺,2個字講哂!


Sorry! 唔係開心,唔係興奮,唔係激high!而係….『火羅』爆!!


事件1 – 曚盛盛
由我著手開始寫rundown到準備開咪,只掛住搵料、度料再搵料,完全唔知要做一份真嘅rundown。要星期六亞絹打嚟催至知咩事!跟住~火速用一個鐘頭打咗一篇所謂嘅『rundown』,搞到亞絹執到死死吓!仲有部死人電腦係咁hang機,搞到我遲咗十分鐘先send到比心急如焚嘅亞絹。Shit!!


事件2 – 九唔搭八
節目一開波,講我地日常生活有咩諺語會用到/講到。我就講咗一句「薑真係愈老愈辣」,之後解釋埋呢一句係咩意思…講吓講吓,開始唔對路!我竟然講咗另一個根本唔係呢句說話嘅意思出嚟!喺呢個時候,KK即刻幫我兜...唉!要怪就怪自己冇做足份rundown,冇寫註解喺後面。Shit!!


事件3 - 炒粉
播歌途中,亞絹同op機嘅靚仔輝哥哥已經講緊一陣仲有幾分鐘時間,可以再傾多陣,但我完全冇意識到呢段說話嘅意思,只係埋首喺度練一陣tag歌要講嘅嘢。好啦好啦…出事喇!我tag完歌之後,包尾仲話『轉頭番嚟~繼續新新青年….』,突然間!全部人將對眼放到幾倍咁大兼呆咗o嘴!


吓?咩事呀?之後op機哥哥又話『得!首歌繼續去啦,唔驚!』

KK就嘆一嘆氣話:『你知唔知你啱啱出咗事呢?』


我仲憨居居食煎堆咁款問咩事!原來啱啱佢地話仲有幾分鐘時間剩,可以講埋先去廣告,但就因為我嗰一句包尾,令到佢地返唔到轉頭…咁嗰幾分鐘時間點算好呢?咪唯有繼續去歌再去廣告囉!唉!我真係一d意識都冇…Shit!!


事件4 - 再炒多鑊粉
每次番嚟節目,我地都會講一句slogan:「頹廢借歪,熱愛be there」。第一句由一個人講,尾嗰句就由另外兩個主持人一齊講。好喇,今次輪到我講頭一句,op機哥哥比咗開得咪嘅signal我之後,我就搶閘話:「頹廢借歪,熱愛…」,KK+亞絹即時呆咗1,2秒,跟住即刻接埋下半句,之後仲笑我做咩咁心急…唉呀!!! 好『火羅』呀! 點解我會咁架?真係好想好想即刻想搵窿捐!但…show must go on! 頂硬上吧!Shit!!


開完咪嗰陣,我極度黯然咁離開,但多得Op機嘅靚仔輝哥哥同Ernest,佢地叫我唔使唔開心,話炒粉好平常,冇乜嘢,只要下次唔好再犯就得~仲叫我比心機!


啱嘅…都過咗去,再講都冇用,放心!我知道點做,THX~!喺過往嗰幾次開咪,我參與度都冇今次咁高,由搵料,度rundown到傾細節,每一個step都好比心機去做,雖然出嚟嘅效果…唔係咁好!但都開心。亦因為今次嘅高度參與,令我更切切實實明白到除咗咪前嘅應變緊要之外,背後嘅功課(rundown)都絕對唔能夠求其是但懶散做!以為寫少一d,搵少一d冇所謂?只要一開咪用到,你要講嘅時候就已經口啞啞。


總括嚟講,今次除咗『火羅』爆直播室之外,都總算獲益良多!


Is a good experience and memory!

新新DJ Bi

沒有留言: