6/19/2009

09實習生小記#9

今曰又同大家講吓d關於錄demo嘅小貼士。
今日要講嘅係音樂。唔知點解…聽咗咁多demo,有background music嘅人其實唔多,但係僅有嘅幾個人之中,竟然仍然有人撞歌 --- 《再見,我的初戀》(容祖兒)。
呢首歌又唔係特別新,又唔係同DJ有咩特別關係,但係竟然同時有幾個DEMO都係用呢首歌,就真係有D耐人尋味了…唔通係因為特別好聽?但係好聽嘅歌仲有好多丫……又唔通,大家都啱啱失戀?所以要播番首歌緬懷吓?
大家揀音樂嘅時候,會用咩準則去揀呢?其實,錄自我介紹嘅demo,揀一首關於自己嘅歌先會令人對你印象更深刻。點樣先算關事嘅歌,就要交比你去決定,亦都可以喺demo入面講吓點解呢首歌可以代表你…自我介紹其實邊講到兩分鐘咁長,一味講d無聊野拖時間你覺得可以加到分咩?所以,倒不如自己花d心思諗下點樣可以更形象化咁突出自己,先可以令我哋記得你。

有 d人可能會認為,我而家喺呢度講埋d貼士,對d交咗demo嘅同學仔好唔公平。不過唔知大家有冇聽過一句說話呢 --- 「早買早享受,遲買多折扣」--- 今次喺十二號之前交咗demo嘅同學仔會有$100優惠,十二號之後交demo的同學仔就算係賺咗d貼士。冇話邊個抵、邊個蝕!

各位交咗demo嘅同學仔亦都唔使心急,interview名單會喺七月底公布,我哋一有結果就會即刻通知大家。大家如果想知多d DJ班嘅事情,歡迎打電話嚟或者喺呢個blog到留言,亦都歡迎大家繼續留意呢個blog,我會成日update的~~~

多謝收看!

實習生
Karen =)

沒有留言: