7/14/2010

突破DJ訓練課程2010 今日截止!

宣傳了幾個月,突破DJ 訓練課程2010 終於要截止喇!

我是查詢熱線的主管,張小姐!

隱藏了一排,忍不住要出返黎,是因為今早收到一個錄音......

一把怕怕醜醜的男孩子聲音:『喂~請問係咪張小姐呀?我今日(即昨日)先搞掂個demo 呀,我想問,我可唔可以聽日(即今日)拎埋demo 同報名表上黎突破青年村交俾你呀? 唔該你,bye~』

下!無喇?

你個電話呢?你唔俾個電話我,我點覆你="=

咁我唯有在這裡回覆啦:『可以』

今天是截止日期,預計可能會有十萬大軍衝上山,在這裡教一教大家點上山先:
地址:沙田亞公角山路33號突破青年村(港鐵沙田站,轉67K 小巴)

最後,祝大家好運啦!

沒有留言: