7/20/2012

12' 實習生記 @8

正所謂,現實係好殘酷嘅。有D朋友仔入到圍面試,當然就會有人落選喇。

呢幾日都有參加者打黎問:「幾時會通知面試架?又話會send email通知嘅?點解仲未收到嘅?」當收到個咁嘅電話時,我只好直接地講佢知:「其實我哋已經通知哂所有入圍者架喇,而落選嘅朋友我哋係唔會通知架。」雖然我都覺得自己好衰,但現實就係咁殘酷,我只好做一次衰人喇!

落選嘅朋友,唔需要灰心呀!一次失敗唔代表咩野,而且我哋每年都會有DJ班,今年唔得,出年再接再厲啦啦啦啦啦!(如果你未超齡的話:P)而你哋張支票,我哋會用你個回郵信封,喺八月份寄返比你哋,所以唔洗擔心!

而入圍嘅朋友,唔好咁快驕傲呀。雖然你哋有機會面試,因為面試都係淘汰賽黎架,所以你哋都要加油努力啊!聽日出盡力呀!!!yes

沒有留言: