9/10/2007

錄音啟示錄

首先鳴謝亞絹, 影同風火劍塚(貌似"反斗奇兵"入面專破壞玩具果位小朋友)嘅幫助, 我地嘅final project終於完成了!!! (組員有apple, winnie, cow)

今次錄呢個segment總算順順利利, 而且笑料百出呀, 當中更加體驗到一句古語:"未到八十歲都唔好比飽飯女人食"係唔啱架!!!

話說我地嘅segment由apple負責聲演v.o, 而對白分別有2長3短, 錄緊1長1短中, 大家發現有丁點唔對路, 對比之前錄其他角色嘅進度, 速度有如56k對寬頻, 而且apple有一個習慣, 就是經常"勒韁"(意指馬跑緊嘅時候突然被抆停, 然後唔係隻馬咩咩聲, 係我地咩咩聲~) 情況變得更壞, 有如56k仲成日hang機...

過埋食飯時間, 我地仲係錄緊1長1短的v.o, 有小小肚餓嘅我地作出咗一個可能係呢日最錯嘅一個決定:

"錄完v.o先食飯!!!"

心想要一氣呵成, 可是還是56k加hang機! 好在人天生係有一個崩潰機制, 哈哈~ (p.s: 突破canteen嘅熱朱古力超好飲!)

食完飯返嚟, apple變咗100億能量戰士, 錄剩低嘅1長2短比光年仲要快! 呢個速度可以用一條I.Q題嚟解釋, "小明同一架火車鬥快, 之後小明贏咗, 點解? "

答案係: " 因為小明真係跑得好快!

擁有呢個快過寬頻嘅速度, 原來只需要一餐飯... 所以我地嘅總結係, 如果各位人兄有嘢要搵apple錄, 最緊要最緊要係比佢飽餐一頓, 哈哈~

除咗證實"未到八十歲都唔好比飽飯女人食"係唔啱之外, 我地仲每人多咗一個新名...

教育tongue: xppxx (新一代新聞之花)
勁捲tongue: wxnnxe (新一代天后sammi)
唔用tongue: xxx (新一代新新DJ)

有人可能會問, 點解我地係咩咩tongue而唔係咩咩tone呢? 咪就係有人講tone講咗tongue囉~而亞絹呢, 我決定都幫佢改一個, 就係: "i'm so sorry絹", 大家只要留意下佢係咩時候講“i'm so sorry”就會知點解架啦, 哈哈~

新新DJ Cow

3 則留言:

匿名 說...

估唔到呢件事會發生o係一個十幾廿歲o既女仔身上,實在神秘﹗

匿名 說...

我同意! 如果佢早d出聲, 我一定唔會餓親佢!

匿名 說...

都話左食反架啦…餓到我丫…XDDDDD