9/25/2007

新新DJ開咪記

9月22日開咪日!

雖然今次唔係我第一次開咪,卻是我第一次以主持的身份出現在一個電台節目裡。我打從心底心裡感謝07突破DJ訓練班給我這次開咪的機會 =]

如果問我給自己的表現打幾多分,我會給自己50分*剛剛合格*!會給自己合格的分數,是因為我起碼沒有令節目無法進行下去~*勉強可以學亞絹講聲:fair啦!*

至於我唔滿意自己嘅地方就多嘍!=u= 喺開節目前其實我就真係零緊張,唯一嘅障礙係我那個唔係咁生性嘅喉嚨!我開咪前足足啪咗十幾粒喉糖先至好少少!話唔緊張其實都係會唔小心緊張咗嘅…話哂都係人地嘅第一次嘛…*羞*

開節目前再dem一次份自我介紹比絹,KK同Ernest聽…
回應:唔得!快!食哂D字!減!
那時,仲有5分鐘就開始喇!D緊張隨即咇哂出嚟!點好呢?點好呢?*當時我有盡量掩飾下我嘅惶恐*

無稿嘅talk show真係有d上戰場feel!好緊張刺激!講嘢要舉手,有d位唔小心真係當咗自己喺度同friend傾計!標咗一句出嚟,疊咗d聲 *大忌 really sorry >~<*
呢個時候,真係發現絹同KK嘅默契真係唔係普通嘅好!古語有云:「台上一分鐘台下十年功」,真係講得好啱!

要做一個稱職嘅好DJ,真係唔係一件容易嘅事!要同個Partner合作無間真係要時間浸出嚟!絕對唔係一朝一夕可以做到嘅事呢!

由於我有位朋友仔錄低咗個節目send返比我聽,我就將個節目從頭聽咗3次,仲mark低我對自己唔滿意嘅地方,嚟個賽後大檢討!我發現到喺絹同KK嘅「襯托」下,我把聲真係好薄唔太入咪 *好想搵到自己真正嘅嗰把聲,不過去後山嗌好危險…我會考慮出去學下*
另外,平時傾計講嘢唔太覺,我嘅口齒唔太清,講嘢速度偏快…噢!實在太太太太太太多嘢需要改進了!

不過我係唔會灰心嘅!我會繼續努力嘅!我會讓大家看到我的進步!*決心*

新新DJ Ceci

沒有留言: