1/16/2008

08新年新願望

首先 我要祝大家新嘅一年幸福又快樂 >w<

07年最後一日我都仲要考試 =u= 所以當大家係度過緊一個好開心嘅Christmas holiday時, 我就要過一個玩都要就住就住嘅聖誕 *無錯 我都仲係有玩 哈*

試考完了,接下來有一個月大假 =] 這是中學生時期無得享受的,但人大了,要知道假期不應該只是玩的吧!記得我上一篇嘅blog稿就話考完試就要乖乖地寫稿,我唔係一個聰明嘅人,一心不能二用 *應該係話 如果要我一次做兩樣野 就好難樣樣做到令我自己滿意* 所以,我決定先係學業上努力。如今,試考完了,搞埋報大學嘅事宜,要不停寫稿,不停寫不停寫不停寫不停學不停學不停學先至得!

我是一個說得出做得到的人,我會用行動證明的! 08 又是充滿學習機會的一年,希望大家都能把握自己的機會,過一個充實的08年吧!>w<

Wish you all the best =]

p.s. 苦口婆心一下先,讀書嘅朋友,特別係要面對公開考試嘅朋友仔要好好加油哦!唔好比機會自己後悔,我相信係地都係聰明仔女,一定得嘅!

做緊嘢嘅朋友,希望你地工作愉快,唔好咁大壓力哦!輕鬆d啦香港人=]

新新DJ Ceci

沒有留言: