1/16/2008

再度one leg kick

考完個試,又係時侯回歸「深S.E.E S.E.E‧心思思」嘅懷抱了!
首先,我要喺度同我嘅partner亞cow講聲唔好意思!因為亞cow表示我搞到佢好大壓力…

08年唔知係咪食咗藥,個人hyper咗開心咗內心團火仲大咗…加上我不嬲做d一定要做嘅嘢時,絕對唔容許自己d dum,一定要一氣呵成快快快~所以我做嘢嘅效率令亞cow好大壓力…

又可能因為我平時只係識笑,但做起嘢上嚟有時會「太」認真…所以嚇親亞cow…佢覺得我搞得成件事太快…令佢好緊張… 我仲送咗4隻字比佢*同時係比自己嘅*:就係”雙e為命”*大家唔好誤會我打錯字,更加唔好誤會我想同佢相依為命噃~ *

因為我係想話:希望我地可以以雙e為使命(efficient & effective)
去到呢度,都好似未提及我另一位可愛partner apple,原因係我不嬲都覺得女仔係要嚟錫嘅,所以我真係對apple好好多,絕對唔會挑佢機~哈哈!同埋要相依為命的話,都一定會選佢 =]

大家睇到呢度唔好誤會我同亞cow不和噃!挑機係我地之間,絕對係友誼嘅見證啊!! 加上我地挑得機多,默契都有好咗!哈哈哈~同埋我係嗰d欺善怕惡嘅人,咁即係證明cow係善良嘅人啦! 係咪? 哈哈哈!

By the way,我要澄清一點~其實亞cow做嘢唔係無效率,而係好小心好謹慎…咁樣絕對可以同我呢個衝動派喺做嘢上互補不足 =] *不過可以真的快一點點就更好了喇! 哈哈*

我嘅兩位伙伴apple同亞cow都好有責任心,同好有heart! 同佢地一起做嘢,我真係覺得好開心同好有推動力! >w<
今次錄音唔太駛one leg kick,因為我地又再次得到Ernest嘅抽空幫忙*感動ing*

唔知搞咩鬼,錄第一轉時我係咁食哂d字…仲叫咗亞cow做「亞交」!哈哈哈*亞cow絕對可以考慮下用佢做藝名~呵呵*
另外,我地要特別鳴謝亞金友情客串 =]

由於我前幾日gathering,因為嗰度太多人同太嘈,我講嘢要用嗌的,搞到我把聲傷咗加喉嚨痛…Ernest都話我講嘢係係喉嚨,跟住佢就教我地點喺丹田發聲…唔知點解我識用丹田笑到卡卡聲,但係又唔識用嗰度發聲…所以我最後只係喺度怪叫!之但係最好笑都係,當亞金問Ernest佢用度邊發聲時,Ernest答:「肺」…哈哈哈!!!

之後又我地仲玩咗估歌仔,我只係估得中我嘅飲歌風山水起…哈哈哈~看來音樂方面,我要惡補下lu…
其實我講咁多都係想帶出:錄音真係好開心 =]

新新DJ Ceci

沒有留言: