6/17/2008

新新DJ實習記*4

不經不覺原來我已經返咗半個月intern架喇播~
無論大家有無睇開呢個blog,
應該對我嘅認識都唔係咁深嘅,
咁我就係度講少少我嘅背景啦!

其實係過去嘅兩年,
我修讀嘅係電影電視課程,
所以對於「剪接」呢樣嘢都有少少嘅認識同接觸,
加上我之前係A-LEVEL嘅時候都有修讀電腦應用,
因此當我睇到我嘅實習工作內容有「mixing」呢樣嘢時,
真係好天真咁覺得「無有怕」架!

「mixing」真係易學難精,
由於我有剪片嘅底子,
而係mixing同剪片嘅原理其實都係大同小異嘅情況下其實真係好易上手~
之不過d fade位就真係搞到我頭都大埋喇>.<
男女之間要講「Feel」,原來mixing都要講「Feel」架播~
要知係邊個位開始「fade in」、「fade out」咪就係要講「Feel」之嘛~
之但係「Feel」呢樣嘢真係好「虛」下,
我真係唔係好知點feel好…
對住一對仲嘈過我又就嚟搞到我職業性失聰嘅喇叭,
同埋一堆好似蟲仔嘅waves…
(溫馨提示:聲音落左去電腦時就係用呢d waves嚟顯示的^^)
我真係就嚟爆炸@@

但係我份人就最鍾意向高難度挑戰嘅,
所以我決定要同「mixing」談戀愛!
仲要將佢治得貼貼服服!
總之唔係佢死就係我亡架喇!!*激動*

咁究竟呢場「人‧mix戀」會有咩結局?最後又有無傷亡呢?
欲知後事如何,請看下回分解!

沒有留言: