6/05/2008

新新DJ實習記*1

5月24日我終於考完試了!
對身為學生嘅我選擇休息左兩日玩左三日,
然後就為我嘅暑假劃上左一個暫時嘅休止符~
你可能會話:「唔係啊化!暑假得五日!?唔好玩啦!」
我並無同大家玩,
自從幼兒園經驗過一年得8大日暑假後,
我過左好多年又長又串咀嘅暑假,
活動包括飲飲食食行行企企玩玩玩…
不過由上年嘅暑假開始,
我同自己講:「我要過一個充實嘅暑假!」
所以上年我就去左幫馬術同youth voice手,
仲有就係參加左07突破DJ訓練班喇!
呢個DJ班最最最特別之處,
相信就係唔係上完8堂就完哂成件事啦!
因為接下來嘅係一連串嘅實習,
寫稿啦開例會啦度rundown啦開咪啦錄音啦,
真係共冶一爐咩都有!
如果你問我又要返學又要做下part time又要做上面log野辛苦唔辛苦?
辛苦就點都有少少架喇!
不過我樂在其中=)
唔信?如果唔係你又點會見到我係度打呢篇entry呢?
因為今個暑假我會係突破要進行我嘅「進階實習」呢!

接下來我將會係度向大家報導我係呢度嘅實習情況同心情嘅~!!
請多多指教=)


新新DJ Ceci

沒有留言: