6/13/2008

新新DJ實習記*3

瑣事一則

話說有日當我打算將三個新鮮滾熱辣,
剛剛係微波爐叮完出嚟嘅飯盒從二樓拎返落一樓嘅時候,
由於我對十指不沾陽春水手平時做唔慣嘢,
對手D皮膚自然特別嫩,
因此我係拎唔到太熱嘅嘢(say like啱啱叮完出嚟嘅飯盒),
所以我拎住d飯盒每行幾步就要搵個位放一放低,
但係當我將佢地放到樓梯口旁時,
最頂個個飯盒(是亞絹的XD)"dum"一聲跌左落去一層樓下嘅雜物堆上,
由於我唔想比人知我食嘢唔做嘢做嘢跌哂人地嗰d嘢,
我決定自己解決呢件事。

可惜個d雜物又有接近一層樓高,
所以我有係下面爬唔到上去執,
係上面爬咗落去又唔知點上或落返去嘅困擾= =
可能我嘅走嚟走去嘅動作太惹人注目,
終於比絹發現咗我@@
絹得知我跌咗佢盒飯唔單止無話我,
仲驚我危險而唔比我去執(感動ing~~~~)
最後有一位身手敏捷嘅俠義之士用極速幫我地執返,
而且盒飯仲完整無缺呢!

成件事發生得太突然同快,
所以我真係唔知佢係點執嘅,
之不過我真係覺得佢好勁啊!
但係免得佢驕傲起來,
我決定唔公開佢個名~哈哈哈

而係呢件事我最大嘅發現就係:
原來d密實盒真係好密實架!!!!

新新DJ Ceci

沒有留言: