2/10/2013

Be brave, be different

你幾時開始諗你的夢想?可能好多人同我一樣,就係畢業先嚟諗。

我大學主修中文,到我剩返半年就畢業嗰時,我先至發現從來無諗過自己想做乜!嗰時先開始諗,想入電台或者做傳媒,但我一路都無讀相關的科目,亦沒有做有關傳媒的實習工作,原來我一直只係顧住讀好書,應付一個又一個測驗和考試,卻沒有舖路去接近我的夢想。我感到後悔莫及,但想急起直追都趕不上。畢業之後,因為我沒有跟傳媒有關的經驗或學歴,就算有得interview,都無人肯請。

可是始終要生活,所以我選擇了做一份文職工作。天天朝九晚七,訂水訂文具寫proposal,生活刻板而沉悶,但同時因為有穩定的收入,令我覺得安全而實在。生活令我明白現實是殘酷的,所以當時我當自己飲咗孟婆茶,"goo"一聲將夢想忘記,亦都有諗過遲d儲到錢嗰陣,再去實現夢想。但諗深一層,到我真係有車有樓有仔有女嗰時,我仲可以話追夢就追夢咁任性嗎?

我相信我的故事好多人都經歴過,可能大家都曾經有過夢想,但係有很多原因令我們唔記得咗。當然,如果屋企等你份糧開飯,而你仲要不顧一切咁去追夢,可能太不設實際。不過,如果你有條件去追夢的話,你為何不鼓起勇氣去做呢?

 
  
那是誰 用掉了 我的牙膏 我的鞋和外套 是誰穿走了
那是誰 在我家 大方洗澡 鏡子前他和我 一樣的外表

誰搬進 我的大腦 誰綁住 我的手腳
是DNA 唱我反調 還是我 的命運 不敢自編自導



為何沒有去實現夢想?不是DNA出錯,亦未必單單因為現實環境不容許,而是根本不知道自己的夢想是什麼,因為由細到大,無人會話你知要有夢想,教育制度亦不鼓吹你思考自己的前路,只會著重眼前的考試和分數,更何況你的人生早已被規劃,就是跟著社會的「正途」走,最後變成一式一樣的人,擁有一式一樣的人生。你甘心一世就係咁嗎? 

人生唔一定係咁咖啦,只要給自己多一點勇氣,你的世界就會變得不一樣。 

最近睇報紙見到一位男生,叫陳志輝,他因為心口有個「勇」字,就實現了好多人諗過但唔敢實現的夢想。 

他是一個孤兒,16歲就租板間房住,早上做水電技工,晚上送pizza。當時晚晚都一個人食飯,住喺附近的人都垂頭扒飯,木無表情,彷彿見到廿年後的自己。於是做咗十年嘢,全家身家只有$6,000,英語只懂說yes和no的他決定豁出去。七年來,他以瞓公園、打工賺旅費方式,浪遊超過20個國家。其中有一次當他喺旅途中用曬d錢,要訓火車站,又無工做嘅時候,有一間唐人餐館的老闆娘收留咗佢,打咗三個月工,包三餐仲有雜物房住。 

點解咁辛苦仲要走出去?他的回答令我很難忘:「人生並唔係只有一條路。我唔識英文,又冇錢,連我咁嘅人都做到,其他人點解唔得?」 

人生不是只有人人都行嘅嗰條路,你可以走屬於你的路,只要你敢。 

沒有留言: