3/08/2013

粉,是炒硬的。

直播室對我嚟講係一個「令我緊張」嘅地方,但同時,它亦係一個吸引我嘅地方,因為喺呢度咩事都有可能發生。記得從前試過開咪嘅時候,腦海完全放空,令拍檔無所適從;又記得試過支咪未開、未著燈,就已經搶先講嘢(註:直播室用咪「著燈」代表正在收音現場廣播);仲試過播歌時跟Operator溝通出現誤會,「又炒粉」;要「炒粉」、機會實在太多。(編按:「炒粉」即是出錯)

三月二日,星期六,要做節目。

粉,是炒硬的。

喺「孖咇雙睇」嘅前半部分,同拍檔牛雜傾吓計,講吓佢嘅故仔,既輕鬆又好聽(牛雜今次表現實在太好喇!);本嚟我都好有信心:「今次實無死啦,應該可以打破炒粉呢個宿命喇啩?」當然,宿命係打破唔到啦!就喺我好有信心嘅時候,腦海突然混亂,開始臨場爆肚,亂咁嚟喇!完全無理會過拍檔,自己想講乜就講乜,足足有幾分鐘嘅時間,牛雜好似隱咗形咁(牛雜:抱歉喇!無俾位你入)。

不論太緊張,定係太有信心,都會換嚟「粉,是炒硬的」呢個後果。要做一個好聽嘅節目,要留心嘅嘢都真係太多喇;自己嘅心情都一定要監控得好嚴謹、又一定要注意節目嘅節奏。每一次都太多嘢可以留心同進步咯!每一次亦都係發現自己嘅旅程。

2010新新DJ亞羊


聽聽亞羊點炒粉吧 :p

沒有留言: