3/24/2013

Mixing是這樣煉成的

喺大學幾年間都冇做過 intern ,好彩係 final year 有一個難得嘅機會嚟到突破,參與「新新青年互助委員會」嘅製作。起初以為做 segment 只係一份簡單嘅工作,以為自己可以好快學識晒,點知事實係直到寫呢篇感想為止,每一段 segment ,都仲係一個漫長嘅過程。




由收到份稿開始,要諗下點樣改份稿,令到份稿喺錄音嘅時候,可以讀得順口得嚟,又唔會改到作者嘅意思,更甚嘅係,要學點樣投入個人嘅經歴,令到自己可以代入作者嘅世界當中,演繹得份稿有感情,實在令到我抺一額汗。
 

最難忘嘅係一份關於「鄰居」嘅稿,喺短短一百幾十字之間,既要懷念年少時與鄰居相處嘅快樂時光,又要為依家失去咗呢啲光境而感到可惜,仲要淨係可以靠把聲去演繹,我跟住份稿,前前後後錄咗幾十次,喺錄音室行番出呢個下,我心諗:「原來我份 intern 包埋做演員架?」 

(聽聽一峰的聲音演繹吧 XDDDD) 

 

但係,錄好聲帶只不過係一切嘅開始,跟住落嚟嘅揀音樂,剪接, 音樂fade in,fade out,一切嘅細節,都要慢慢去摸索,再加上有導師亞絹嘅「順風耳」,即使係好細嘅瑕疵﹐都會俾佢捉到。結果,我就喺「做得唔好要改,改完唔好再改 …... 」呢個循環底下,慢慢磨練我嘅 mixing 技巧。 


2012年新新DJ一峰
 
P.S. 大家聽新新青年嘅時候,記得留意下我 mix segment 呀,嗚呀 

沒有留言: