11/11/2007

我嘅夢想

有唔少人,特別係年青人,開口埋口都講夢想,究竟夢想係咩嚟架呢?夢想又係咪真係得個想字呢?
6歲嗰年,我嘅夢想係做一個數學家,原因係因為我次次嘅數學測驗同考試都攞一百分,因為覺得自己計數叻,所以鍾意數學,因為鍾意數學,所以想做數學家,後來因為我d數學成績愈來愈差,同時愈來愈唔鍾意數學,就慢慢放棄了做數學家呢個所謂嘅夢想了。

9歲嗰年,我嘅夢想係做一個老師,不過我想做老師嘅原因並唔係要春風化雨,而係想搵d得意嘅小朋友做班長,因為總覺得生得得意嘅小朋友件校服上,係應該有個班長章嘅,後來任職教師嘅爸爸話我知,教書好悶,仲好有可能嫁唔出,仲會出好多白頭髮,比佢咁嚇一嚇,我又放棄左做老師呢個所謂嘅夢想了。
呢兩個所謂嘅兒時夢想,究竟算唔算得上係真正嘅夢想,真係一個謎!因為夢想係咁易放棄架咩?8年前,我自己都答唔到呢個問題,因為個時夢想對我黎講,只係一件我想做嘅事,我並無諗過點去實踐,點去將夢變成真……

直到12歲嗰年,我多左一個興趣,就係聽收音機,同時都多咗一個夢想,就係做唱片騎師,原因係我好鍾意講嘢,我好想人地聽我講嘢,而做唱片騎師,就絕對滿足到我呢個慾望喇。嗰時,開始有少少懂性嘅我,明白到一個道理,就係得個想字係咩都唔成事,要達到目的,就要付出努力。不過嗰時我所付出嘅「努力」,都有少少好笑,就係放學準時收聽收音機,背低哂d節目播放時間成為一個人肉電台節目時間表,甚至係打上電台聽吓自己把聲……直到15歲個年,我先為自己的夢想作咗一個比較有建設性嘅貢獻,就係參加咗一個公開嘅唱片騎師招募比賽,呢個比賽簡直係要過5關斬6障,參加嘅朋友嚟自五湖四海,個個身懷絕技,唔好意思,誇張咗少少,不過呢個確實係當年嘅我所見過最大嘅場面,參加過最大型嘅比賽。

好唔容易捱過咗一共歷時4小時嘅筆試同口試,接下嚟嘅就係番屋企等消息,睇吓有無得進入第2回合喇。未見過大場面嘅小妹妹,對自己嘅信心顯然嚴重不足,等咗3日電話都係無消息,係收音機聽到有個評判開名讚我,但跟住嗰4日都係收唔到話我入選嘅電話,我食唔安坐唔定訓唔著……最後,係第8日,喺一個無人嘅洗手間,由左邊數起嘅第4個廁格,我聽到一個話我入選咗嘅留言。三千幾名參賽者中,我成為咗其中一百零一個進入第二回合嘅參賽者!雖然我最後並無入到最後十強,但我已經得到我人生中第一個最大嘅肯定。因為呢個肯定,我更有信心去追我嘅夢,更有決心去實踐我嘅夢。

為了我嘅夢唔係只得個想字,我去電台做了一年多嘅實習,縱使工作係接電話,接待嘉賓,搬搬抬抬,影印,斟水,跟頭跟尾…表面上全部都好似同唱片騎師呢個工作無直接嘅關係,但我卻從中認識咗電台嘅架構,節目嘅流程同運作,同埋同有關工作人員嘅相處之道。除此之外,我更參加咗一個唱片騎師嘅訓練班,想學寫稿,學混音,學操作一切有關嘅儀器,為嘅就係等待一個機會,一個實踐夢想嘅機會。
人活著,只因有夢,人因有夢而美,我喺度希望大家同我一樣唔好放棄自己嘅夢想,繼續追自己嘅夢,並祝願大家有夢想成真嘅一日。

新新DJ Ceci

沒有留言: