11/28/2007

Mixing記#3

已經第三定第四次mix嘢,
其實mac機已經馴服左一半,
聽beat入位大約都知道係咩位,
即係本來今次應該都順順利利,
不過出事位同聖經講魔鬼係一樣,
就係遍地遊行,一定無可能撞唔到!
(大家有無留意上面呢一段嘢係梯型)

今次衰咩?咪就係衰係揀歌度!揀左成個鐘都揀唔到,就係話"勉強無幸福"係無錯!最後結果係,兩首歌太似,而且有一首唔夾段稿而全軍覆沒!看我的,我會再接再厲!!

插曲:
mix嘢時,亞絹搵我錄一段稿。錄稿一向都係我死穴,應該係話講嘢一向都係我死穴,所以我自古都有個別名叫"唔用tongue"啦!今次錄嘢更加發現,原來我連個口都係唔用咖!原來只要郁多少少個口,口部同表情誇張少少,成件事係會唔同曬咖!!

07新新DJ Cow

沒有留言: