11/20/2007

「夢‧改變世界」定「世界‧改變夢」

上星期日一早就起身仆入沙田幫手,唔知係咪太早,所以無咩做,一個識嘅人都無 (好彩有個同我一樣準時嘅靚女同我吹下水,無咁悶,hehe,佢就係chirsty啦*v*)

無聊咗一論之後,新新DJ Ceci都嚟埋啦,我地彷彿更無聊,自拍咗一陣…Stage Manger Jerry哥哥唔知係咪感受到我地嘅無聊,就開始同我地briefing啦!因為有人遲到,所以我可以同Ceci一齊做stage,擔起當天對我地嚟講最神聖嘅任務:幫嘉賓徐偉賢(Peco)搬keyboard!唔搬過都唔知,真係好鬼重@@” 唔好睇少我地呢個動作呀,Peco之所以可以咁順利自彈自唱,都係因為我地兩個咋 ^.6

(p.s.呢個動作仲要綵排咖!!!)

綵排之後我地就繼續無聊,同Ceci吹水,我同佢做咗年幾同學,都無咩機會真正咁傾下計,今次都應該係傾得最耐嘅一次……我地係度探討揀U嘅問題,大家都好想讀傳理系,因為我們都有同一個夢想:做DJ,但生命上卻有好多嘅限制><”

因為傳理收生要求好高,為咗入到u,我們不得不改變揀科表上的choice,夢想有時都難免要向現實低頭@@”。傾到呢度,我都不禁問自己一句:「夢‧改變世界」定「世界‧改變夢」!?

兩點半,開show了~有阿絹+快必做MC,嘉賓分別到達,流程相當順利,當然啦,要知道謹慎的阿絹早早就回來踩台(綵排),還獨自跟空氣念唸對白來哩:呵…快必-----(no response~)

我同Ceci負責俾cue同工欣恩安排嘉賓同參加者上台,當然也把握機會同嘉賓影相啦^^”

當日除咗幫手,仲見識咗粉絲團的利害,音波功足以叫爆你耳膜,現場所見女粉絲數目佔了99.9%!但叫起上嚟聲線比男性還要雄壯,連嘉賓唱咩都聽唔到VV”還有更利害的秘密武器:閃爆照相機+圍嘔食蕉姐姐!話說個SHOW未完,粉絲們已開始封鎖stage其一邊出口,食蕉姐姐已立即問我地嘉賓會由哪裡走,我都未答得切,已被粉絲們的叫聲中止咗我地嘅對話,閃光燈不停向stage的出口爆閃,我和Ceci都不禁被閃走……

芝娃娃

沒有留言: