12/19/2007

開咪記#5

眨下眼,就已經過咗我喺新城開咪嘅日子,仲記得嗰日……

六點鐘就已經去到新城電台,房入面有亞絹、KK、Ernest、亞Cow同Ceci,當然,每次同佢地傾計都覺得好好笑,仲比Ernest話我塊面白到飛起,攞塊鏡一照,連我自己都嚇親,好在唔係面青青,而係搽多咗防曬,因為我覺得嗰度嘅燈光好強*o*(個人意見),所以搽嗰時重手咗,哈哈! 我地仲因為份rundown嘅關係,上咗一次寶貴嘅歷史堂,由中國到台灣、共產黨到民進黨到舒特拉,學多咗嘢,開心!!

之後,佢地仲異口同聲咁問我食飽未=.=!! (雖然到依家都未證實到我錄音有冇energy,係唔係因為未食飽) 不過,佢地講嗰陣,個樣好認真,係咁嘅情況下,Ernest就去咗買嘢食,好好味同好飽!! -->多謝Ernest!!
到咗正式開咪喇,我喺自我介紹嘅時候食螺絲>,<,都係因為自己準備不足嘅後果!! 喺KK同亞絹嘅帶領下,我分享咗自己嘅意見 (因為開咪之前有d擔心自己唔敢講>﹏<) 有機會試吓報導即時嘅環境空氣污染指數,感覺好得意同有d緊張,因為怕咬字未唔正 >v<~!!! 最後,就同佢地食咗一餐「笑到肚痛」嘅晚飯!
我會珍惜開心嘅時光~!

*各位,近日天氣轉涼,記得著多件衫呀!! 月會見!!
07新新DJ Apple

沒有留言: