12/09/2007

One Leg Kick 開咪記#1

比人叫「ceci」就試得多! 不過錄製港台網上電台節目「心S.E.E S.E.E.深思思」就真係第一次喇!*興奮*

初初接到呢個挑戰,真係又興奮又緊張…

講真我本來想谷吓呢個sem D GPA,所以都好唔好意思咁同亞絹講:「em…d稿我考完試就會係咁交架喇!!」

不過,當我接到亞絹電話問我有無時間同興趣接受「心S.E.E S.E.E.深思思」呢個挑戰時,我又覺得就算點都想迫d時間出嚟接受呢個挑戰! 機會唔係時時有,我希望藉著呢個機會,學習更多同吸收更多經驗!*決心*

問了亞絹任務的內容,同埋所需要付出的時間,我考慮過我的工作量同能力後,決定咗接受呢個挑戰 =]

*當然我會履行我的承諾,係完試後重新投入寫稿稿啦! >w<*

面對新挑戰,固然會緊張! 但係,我並唔係一個人,因為我有我嘅作戰伙伴apple同埋亞cow,我地有著彼此,我地並唔係孤軍作戰!*開心*

接到任務後,我地睇過一次由亞絹,KK同Ernest 示範嘅「心S.E.E S.E.E.深思思」…然後收到d segments後,我地3個其實都無咩時間斟下,因為咁啱呢個星期係我地嘅死亡週,所以我地決定分頭諗,再話返比大家知自己個idea咁啦~

到咗錄音嗰日,喺亞絹,ernest同亞cow未嚟時,我驚覺apple未食嘢! 有睇開我地嘅blog嘅朋友應該知道apple係唔餓得架!!! 所以我唔小心好激動咁嗌咗出嚟,之後就拿拿臨「的」咗佢去買嘢食喇~哈哈

到咗正式錄音,老實說,可能係因為唔係直接播出街,我一d都唔緊張…持著平常心去面對事情,係可以減少炒粉嘅機會…

我同亞絹錄咗一集 *小緊張,不過第一次算係咁啦,我都勉強比自己合格嘅 =]*

我同cow都有op吓機,我又同apple合作吓,cow又同apple 合作吓,大家合作愉快! 深信我地應該可以handle到「心S.E.E S.E.E.深思思」的!加油啊!伙伴們!!

事後cow說我當日狀態大勇… *!哈 可能因為去之前我食咗朱古力同雪糕啦!*

今後,我,apple同cow會好好為「心S.E.E S.E.E.深思思」努力的,希望大家都會多多支持我地啦=]

新新DJ Ceci

沒有留言: