12/15/2007

12月8號,我堅係驚呀!

有成6個,係6個新新DJ 嚟陪我開咪喎!! (雖則我心裡明白佢地唔係嚟睇我……) 不過真係緊張呀!


一開始,自我介紹已經炒炒地粉,嘩,d冷汗好似開咗水喉咁係咁出嚟! 一到廣告時間,亞絹同KK就係咁叫我放鬆d,比下膽舉手講嘢。


Well,喺每一節開始之前,我都同自己講:「好,今part一定要講嘢!!!」,但係,每一次都搵唔到位喎,哈哈,勁失敗呀!help! 次次想比d 反應嘅時候,我發現自己喺度點頭囉!!!


每一次都想打自己à小姐,你開咪喎! 搵邊個見到你點頭呀!!!!
每一次諗到要講咩嘅時候,發現人地已經過咗個topic啦!! 都幾遲鈍架,因為唔知幾時開口好,哈哈!


重覆到第3次嘅時候,我望一望個鐘:56分啦喎! 咩事呀!? 夠鐘啦喂,重發梗夢呀? 哈哈,第一次,let it be!我知我下次應該會有進步嘅 (如果仲有下一次嘅話XD)。


不過,第一次知道自己把聲,會比所有扭開收音機嘅人聽到,真係幾開心架!因為以前我係聽嗰個。記得嗰陣每個星期六跑步一定會8點先去,因為要聽新城呢個節目(星期六d節目好悶,可能係見d人出曬街冇人聽收音機掛)。嗰陣成日諗,做節目嗰幾個新新DJ係咩人,覺得佢地好叻,個個都係學生,但已經可以透過電台節目同其他人分享自己嘅諗法,好勁喎!估唔到今日自己都有機會 (雖然明顯表現差一大截 -.-)。都係寫稿先,如果唔係應該冇下次啦,哈哈!下次一定要表現好d!!!

新新DJ Christy

沒有留言: