12/26/2007

唔係講笑.唔係Hard Sell

這幾天在收拾屋企, 找到一個file, 厚度有3cm....原來是電台的記錄:


由2005年8月3日第一日上DJ訓練班,到現在將近2年了,呢個DJ班並不同其他DJ班,因為唔只講理論,仲要實踐;短短幾堂,堂堂都要你"做功課",如寫10-20秒segment,上堂仲有機會入studio錄音添!!!!

不過DJ訓練班完咗之後,先係正式的訓練開始,只要你願意"留低",學到的一定比DJ班更多。好似寫廣播劇咁,唔單只要內容帶出message,背景音樂,sound effect等對個劇的效果,都有重要的影響。另外,各位聽到一個短劇係4分鐘,但製作(production)上最少都要一個 whole day;至於劇本上,唔係你寫咩都得咖!根據我的經驗,由idea brainstorming到個份稿話ok 可以錄音,最快都要兩星期呀!!!! 而且突破人腳唔多,次次都要借其他同事幫手錄嘢,所以絕對唔講得笑!一個節目都唔知要幾多人力物力呀!!!!!

寫節目rundown方面,就好似煮餸咁,首先要知道呢集煮d咩(節目要帶出的message),跟住就要搵材料(content),但唔係所以材料煮埋一碟就ok(即係話唔係將所有找到的資料放在一起就可以),要"去骨"同埋睇份量(中point同睇邊d重要講多d),都係啦,一個鐘節目,背後資料搜集,分析等可以由2日至一星期,甚至係開始前3,4個鐘先出貨呀!!!!!

如果連一個星期一小時的節目都搞咁多嘢,嗰d每日做2,3個鐘的節目背後的preparation就更長了(不過佢地通常都有PA幕後幫手)。唔好睇少你聽緊的每一個電台節目,雖然你可以唔鐘意聽~

PS:在突破學到的真是太多了,除咗比我認識technical上的東西,例如mixing外,仲有就是擴闊了眼界,每次寫rundown都令我知識上豐富了,eg: 慢食文化,健味豬,女性車廂,comfort zone,甘草演員或者係一d時事常識等,雖然說接近兩年,這反而令我覺得自己所有的料子是不足的,每每都有改善,覺得自己唔好的地方,多謝阿絹,KK,Ernest等人每次都用心教我地比意見我地,特別係阿絹,無了期咁等我d稿同rundown....仲有集集幫我地mixing

Kitty

5 則留言:

匿名 說...

(其中一位) 師姐出場了~

匿名 說...

哈哈,
有人出古惑 ~

舊酒新瓶 :p

匿名 說...

唔古惑的人: 你又幾時寫稿呀?

匿名 說...

咁我老實答你:
寫緊嫁喇,寫緊嫁喇,
轉彎就到 :p

匿名 說...

08年都o黎o左喎! 嘿嘿...