8/31/2008

DJ班回憶錄#5

我係Stephanie,我參加咗呢個「突破DJ訓練課程2008」。雖然,訓練嘅時間只有短短嘅六日。但係喺呢六日,我都學咗唔少嘢。如果唔計知識嘅層面,我可以認識咗好多志同道合嘅好朋友,又可以多D去認識自己:我係唔係有一D嘅潛能嘅呢?我想做DJ,但我得唔得?我知道我把聲其實太平板,但係都有佢獨特嘅一面呀!

另外,係作為一個DJ嘅技巧,我學咗唔少。我學咗做唔同嘅節目應該有咩唔同嘅對答,要點樣控制場面,一D簡單嘅電台術語,實在有好多技巧!最重要就係知道咗,做電台嘅節目並唔似做電視咁易,要用聲音嘅魔法去吸引聽眾!所以創意係好重要,我知道我自己創意唔夠,但我會努力咖!做一個好DJ!

08新新DJ Stephanie

(放心!Stephanie真人係有嘴開咪!)

沒有留言: