6/24/2010

10' 實習生小記 ~ 10*

依幾日,我o地將所有early bird嘅demo聽哂喇。
聽得出部份朋友仔的確有擺心機落去做好隻demo,
務求令人留下深刻印象!

不過,當中亦有參加者用另類方法,
令我o地對佢
留下深刻印象喎!!


[節錄demo]

參加者A: .......今年你o地嘅口號好好,「十年 · 夢飛翔」.....

參加者B: .......我好記得你o地Facebook句口號 - 「二十年 · 要依然」!


聽見以上兩個demo提及我o地嘅口號果陣,
本來滿心歡喜,
充滿期待,
點知...聽落去,真係令我o地哭笑不得!!
繼而就係憤怒!!!

我要代表突破DJ班澄清,我o地嘅口號係「十年 · 夢依然
唔好再講錯喇!!唔該!
anyway, 你成功咗! 令我o地難以忘記你!

我喺度奉勸大家要make sure D 資料係正確,先好講呀!!
如果唔係,只會俾我o地倒扣分數架咋!!


今日,我仍然在基地進行地下工作。





















Angel =]

沒有留言: