6/10/2010

10' 實習生小記 ~ 5*

今朝返嚟,就跟咗兩點水小姐去學 bounce audio 同 upload個節目上網。
嗯...唔係好難,不過有D煩。(押韻了!kekee~) 不過,我相信practice makes perfect!!


琴日同阿絹一齊聽DJ班參加者寄嚟嘅demo,當然有好有唔好啦~(車..講咗等於冇講....)
你仲未開始錄音? 唔知講咩好?! 等我做補習天后,比少少tips煩惱緊錄音嘅你啦 !XD



tips must read:

tips 1. 創意+誠意
你想令我o地記得你,當然要喺你嘅demo花D心思啦! 喺內容, 演繹, 後期製作方面落d功夫,咁先可以俾我o地feel到你誠意o架嘛!

tips 2. 準備功課不可少
你有冇做足做準備功夫,其實我地又點會聽唔出呢? 大家不妨用下mind map組織吓自己想講D咩先,否則個內容就會好鬆散o架喇 !

tips 3. 寫埋稿就最好
組織好之後,最好就寫/打埋個稿出嚟,一來方便自己隨時修改,二來make sure到錄嘅時候唔會有甩漏嘛!

tips 4. practice makes perfect
份稿執好之後,你可以讀幾次,記住要讀出聲,讀到順,咁就可以開始錄音喇!


好! tips就講完喇! 能唔能夠參透當中嘅意思就睇你喇!哈哈!

p.s. 提提準備寄信嚟報名嘅朋友,我o地係唔接受用轉帳繳費o架!
如果冇支票戶口,你可以親身嚟突破交錢,又或者嘗試搵銀行櫃檯姐姐幫你開支票都得o架!



有咩問題就打嚟 2632 0137 搵我梁小姐啦!


Angel =]

沒有留言: