4/01/2013

Mixing是這樣煉成的 2

喺突破返internship已經差唔多個半月,哈哈,雖然實際只得六日 XD

每次返到去坐低都會收到導師阿絹嘅奪命whatsapp:「請你在兩個fb page各出個post吧」。要知道我係一個唔多用facebook嘅人,莫講話要share啲咩,連點share嘢我都未識,太艱鉅啦,我唯有嘗試盡量克服佢。



唔好以為我淨係返去出post,好戲在後頭。我同另一個intern一峰一樣,都幫手要mix「新新青年互助委員會」嘅segment。第一日學用mix嘢嘅software,聽咗一大堆command,抄低晒,以為冇死啦。第二日完全用唔返出黎。第三日用啲command開始上手,但幾時拉低音樂、入人聲、幾時fade in/fade out音樂,毫無頭緒,阿絹問我聽唔聽得出我做嗰個同佢做嗰個sample有咩分別,我唔係未訓醒,不過我真係聽唔出 > <

我終於明白點解我啲補習學生上堂上到呆晒咁,唔知阿絹有冇後悔收咗我呢個Intern呢?XD

2010年新新DJ亞冰

沒有留言: