6/11/2007

瘦就有so????

大把女仔鍾意瘦瘦瘦瘦...話瘦就等於靚....又話瘦就著咩都靚...錯呀!!!!!!
對於我呢d天生又瘦又細粒的人, 同d肥的人一樣, 好難買衫咖! 人地短裙我變長裙,
短袖變中袖, 甚至係長袖衫, 少布衫就更加唔駛預我, 費事嚇親大家, 自己又唔舒服啦!!!!
如果你話: "改短d衫咪得law!" 錯喇! 改完隨時同原本果件完全唔同樣咖!!! 改衫隨時貴過買咖!!!!
這是我近日為grad din同買見工衫的經驗. d衫睇落ok, 但着落就好似細路着o左阿媽件衫咁....加細碼都勁大件...唉!!!所以...有時瘦都唔係一件好事....
Kitty

2 則留言:

匿名 說...

如果我唔識你, 仲以為你晒命呀! 呵呵 :D

匿名 說...

你令我想起高木直子的150cm life,有時間不仿看看。

不過,我覺得你不太矮呢﹗