8/27/2007

DJ班餘生記 3

一個兩分鐘嘅「自我介紹」demo,係我地新新DJ 加入突破DJ訓練課程嘅開始,亦係整個課程嘅其中一個重要目標,「發現自己」。

我好記得亞絹周不時都會重覆咁講,「你要搵到自己係邊個!」ERNEST又會問,「點解係要你做呢個節目,而唔係其他人呢?」無錯,如果連自己都唔清楚自己嘅獨特之處,好難會搵到自己嘅角色、位置,亦都唔敢奢望人地會記得自己。

呢六日嘅課堂,我每一日都好享受。享受嘅唔單止係我地可以成日嘻嘻哈哈,更重要嘅係有一班好好嘅導師:亞絹、ERNEST、 KK、仲有阿影好比心機教我地。雖然成日都要寫稿,但係就係呢個「由無到有」嘅過程,令我成日都會提醒自己唔好將自己放响個框框入面,要放膽去做!
我唔會忘記你地一班咁好嘅導師、新新DJ朋友們,更加唔可以忘記op 機個時嘅炒粉、要比橋不過我無橋,仲有你地成日笑我嘅捲脷!ERNEST响我面前字字捲脷、KK嘅附和嘲笑,我都會記响心入面,係你地令我「發現自己」!哈哈!

响嚟緊嘅一年,希望我地有更多火花,一齊做好《新新青年互助委員會》!

07年新新DJ Winnie

2 則留言:

匿名 說...

是不是脷捲得多,說話也較圓滑呢?送上一個奸笑:)﹗

匿名 說...

(脷晒捲) 依? 呢句說話講得幾好喎! 最衰成日脷捲啦!

呵呵~