10/11/2012

訓練之後... #02:「曾經為夢想奮鬥過,至少,我無憾了」

(當經過八月、六堂密集式的訓練,新新DJ 突然發現... )

我係亞公,2012年嘅8月,我參加咗DJ班,去追求我嘅DJ夢。

短短六日,我試咗好多嘅第一次:第一次入錄音室,第一次不停諗橋寫稿,第一次改變我對電台嘅睇法……

喺DJ班,我學到做唔同節目嘅技巧同事前準備,每次都聽到入迷。而最大得著係識到一齊上堂,一齊玩,一齊追夢嘅朋友仔。每個人都會分享自己嘅故事,好高興識到大家。經過師兄、師姐同一班導師悉心嘅教導,明白到唔係講嘢叻就做到DJ,仲要寫稿要有創意,識得團體合作,時間控制要準,更重要係越ban越勇(編按:ban稿)。

我唔知將來做唔做到DJ,但係曾經為夢想奮鬥過,至少,我無憾了。



2012年新新DJ亞公

沒有留言: