10/15/2012

訓練之後... #03:「下年,比我報多次嚟玩丫!可以嗎?」

(當經過八月、六堂密集式的訓練,新新DJ 突然發現... )


開心嘅時間真係會過得特別快!唔經唔覺,已經完成咗六堂嘅DJ課程喇!

其實真係好唔捨得,由當初「的」起心肝報名,錄demo,面試,上堂,到而家即將開咪,都好似係琴日發生嘅事咁。

上完六堂之後,我對電台工作嘅認識多咗,同我心目中嘅電台工作有D唔同,我明白要喺電台呢行發展,係需要好多嘅努力同熱誠架。

最深刻都係聽返師姐嘅分享,分享佢地點樣一步一步行上去,再去做到DJ。我地睇人往往只會睇到風光嘅一面,而忽略咗成功嘅背後係付出咗幾多嘅努力,聽完佢地嘅分享之後,我更加明白,要做一個DJ,要花一千倍的努力,同有比人一千倍的熱誠。

比起學到嘅知識,我更慶幸嘅係遇到一班好嘅同學,正所謂「三人行之中必有我師」,更何況係二十人?我好開心可以喺唔同人嘅身上學到嘢,學點樣用唔同嘅角度去思考。同佢地呢班人一齊玩,一齊學習,一齊錄音,係一件好開心嘅事,如果可以嘅話,下年,比我報多次嚟玩丫!可以嗎?



2012年新新DJ胡廸

沒有留言: