10/17/2012

訓練之後... #04:「訓練班係『AND』唔係『END』」

(當經過八月、六堂密集式的訓練,新新DJ 突然發現... )

作為一個典型嘅學生,我好很怕上堂><,但呢六堂嘅訓練班雖然朝十晚五點半,但卻令我唔願落堂…… 加入DJ班,我覺得自己好好彩,更好彩係遇到班好同學,大家一齊錄音、一齊度PROMO、一齊批評大家嘅功課 (還有首席、副評述專家,相當專業><)(編按:指班中某兩位學員),時間真係好快流逝,到咗唔使再上堂嘅果個星期四,大家竟然有D唔慣。

但更更好彩嘅係遇到我地嘅導師、嘉賓同咁多位師兄師姐,其實原來電台嘅Talk show、資訊節目、音樂節目都講求唔同嘅技巧,令我學多咗好多……但最重要嘅係,究竟我想透過大氣電波講D咩呢?一分鐘有意思的內容原來都好難講到咖(講到?講唔到?)所以呢樣嘢真係好值得我深思,亦都係我最深刻的內容。

對我嚟講,訓練班係「AND」唔係「END」,因為真正嘅訓練仲等緊我地!



2012年新新DJ Loita

沒有留言: