11/02/2012

參觀電台 #03:「我開頭對寫稿完全冇概念,我去完之後明白晒喇」

(當上完六堂訓練,幾個出爐的新新DJ參觀新城電台,這次他們又開了什麼眼界?)

能夠參加「突破DJ訓練班」,加入呢個大家庭,係我暑假最無侮嘅事。由我報名,錄音,交表開始,就好似一場夢咁。

我囗才唔算了得,勝在感情豐富。我玩話劇嗰陣,往往因為怕醜而有所保留。而家退身幕後嘅我,唔駛面對觀眾,可以大膽講嘢,當然係合適嘅說話喇。

但係做DJ一d都唔簡單,有好多事要注意,例如:有d字眼我地係唔可以講、做music show要留意個音樂嘅高低起伏、點樣係有限嘅時間,用最簡短嘅說話講無限嘅事……

當然,做DJ都唔少得一班好拍擋。我好開心有一班好合拍嘅同學。今年DJ班得6個女仔,生活喺男仔圈裏面,好彩佢地都好照顧我地。一班師兄師姐都好錫我地。雖然會好多評擊,但係全部都係為我地好。正所謂“嚴師出高徒”,8/9開咪唔知會比人一個咩感覺呢?

過去嘅一星期,我有機會去新城度睇阿絹、KK同幾位師兄師姐開咪,我真係學到好多嘢。我開頭對寫稿完全冇概念,唔知係點嘅一回事,係寫fullscript還是係點呢?我去完之後明白晒喇。原來份稿係寫一段有關嘅嘢,之後跟資料內容去講,而要寫一整段嘅原因,係方便我地如果個腦突然空白嗰陣,照讀都冇問題。

開咪之前都要做個預備,大約都知會發生咩事,簡單d講就係對稿。入去直播室都幾緊張,雖然冇份開咪,但係我地都唔敢亂嚟,直播室嘅咪好敏感,收音強,所以我地對話都要靠紙同筆嫁。



2012新新DJ Anna(圖右一)

沒有留言: