11/05/2012

參觀新城 #04:「睇落好似好容易咁,但知佢地落咗好多心機同努力。」

(當上完六堂訓練,幾個出爐的新新DJ參觀新城電台,這次他們又開了什麼眼界?)

對於上星期六參觀新城的活動,我覺得好開心。我開心的原因,不單係可以見到一班師兄師姐同導師一齊暢談時事,而係我諗起我將來都可以喺度開咪,可以將正能量發放俾聽眾,我的心就自然開心起來。

由入去新城電台參觀開始,我對入面所有事物都好好奇。見到導師同師兄師姐練習的時候,佢地都相當認真,而我覺得最勁的是,佢地開始已經好快咁入咗狀態,完全認真mode。佢地可以將一份生硬的稿,讀到好似閒談一樣,唔講仲真係以為佢地喺度無聊傾緊計。雖然睇落好似好容易咁,但係我知道佢地都喺呢一方面落咗好多好多心機同努力。到真係做節目的時候,佢地都相當認真,完全無一刻係我覺得唔好聽同好悶。我真係好佩服佢地的默契節目。完咗節目之後,佢地都好認真咁檢討點樣可以做得更好。

今次的參觀令我知道做一個好節目,除咗要有好多豐富的資訊同生動的題材,仲有一樣好重要的東西,就係DJ質素。如果個DJ係唔認真去做節目的話,就算個節目有幾多豐富的資訊都好,個節目都係唔會成功。所以我真係好想可以同呢班師兄師姐同導師一齊,繼續做好呢個節目,可以一齊發放正能量俾大家。



2012新新DJ牛雜(圖右二)

沒有留言: