10/11/2007

打電話答問題有感

(十歲小孩聲線)『嗚…原來打電話去電台答問題係咁樣咖!我只不過係好奇打個電話入去咋嘛,跟住就有個怪哥哥細細聲問我叫咩名,仲鬼鬼鼠鼠咁問我攞電話號碼,仲話遲d有人會打番電話比我…之後就有個怪姐姐打電話嚟,佢話我答錯咗呀!

最衰都係KK同亞絹,做咩呃我話答案係「荃灣」,人地係答「九曲十三灣」!仲有個怪姐姐成日話收得唔好,我知咖!佢係度笑我答錯題目呀!個怪姐姐仲話我答錯答案要罰錢,如果唔比錢就放狗咬我呀!嗚…佢地好衰呀…』

以上係由新新DJ Tiffa真情演繹
註:「新新青年互助委員會」設有有獎問答遊戲環節

1 則留言:

匿名 說...

此文又名"被玩記"