10/24/2007

要「識」放 = =!!!

最近我成日問d friends咩叫做“放”,皆因之前兩次錄segment 嘅過程裡面,我仲係好正經,錄到好似平時講野咁,搞到阿絹要講好多次:「你放d! 要放!」嗰時我都唔知可以點……「放」對我嚟講,感覺真係好奇怪,而且係一樣好難解釋嘅嘢,我仲要唔知幾時先學得識,help!!! 可能因為咁,阿絹係我錄音嗰陣,突然衝入錄音室,係我身後面用力咁搖我à點知真係work,我突然覺得成個人hyper咗~勁搞笑~

另外,自從大家發現咗我要食飽飽先可以有energy錄音,同埋唔會出現怪placing 嘅情況,阿絹喺錄音前都一定會問吓我食得飽唔飽,雖然我都唔知點解自己會有d咁嘅習慣!!不過唔可以唔提,突破canteen 嘅好立克真係特別濃,特別好味! !飲咗之後,感覺良好(用普通話講)~!!
最“橋”嘅係,兩次segment都有d要我用d比較串嘅語氣去講嘅對白,好似“保重呀,老友!”、“大佬!咪以為有錢食飯,就大晒先得咖!”,情況就好似上DJ course嗰時我唔識用串嘅語氣講“你好嘢!”一樣,都要錄好多次先得 =o= !!!仲有一d好似“魔掌”、“殺手鐧”、“睡魔”、“必殺技”、“人民公敵”要一邊講一邊出拳先講到有氣勢嘅詞彙…我係咁講,阿絹要係咁剪接,真係剪死佢啦!Lastly,感謝阿絹嘅悉心教導,同埋讓我有嘗試同學習嘅機會!!

Fighting!!

新新DJ Apple

1 則留言:

匿名 說...

你都唔算好差啊~努力啦!