10/31/2007

開咪記 #3

10月27號,對我嚟講,係一個特別難忘嘅日子,因為今日我第一次去到新城電台同KK,阿絹做節目。可能因為今日對我嚟講特別重要,所以早咗成個鐘出到去黃埔。


進行節目前準備時,我好似啞咗咁,唔單只好少出聲!甚至連笑嘅反應都無。不過我慢慢開始掌握到節奏,亦有嘗試製造問題。期間我發現咗一個好重要嘅問題,就係我清楚自己想講咩,可惜表達得唔好,令其他人唔明白。我先發覺原來出到嚟社會,真係唔係咁簡單。而家嘅我比一隻螞蟻仲要細。


到真正做節目時,有少少緊張! 不過我已經盡量放鬆,可惜我嘅反應太差,又再一次表現出我嘅緊張。KK問我嘅問題,我都唔知答咗d咩出嚟。幸好KK幫我解圍,節目一路由兩位前輩帶領住。我唯有把握機會搵位插嘴


當57分嘅時候,亦代表節目完結時,我突然之間同自己講咗一句嘢:"我將來一定會再係到出現,而且會更出色!"


多謝KK,Ernest嘅指責,多謝阿絹嘅支持

總結今日:我好鍾意做DJ!我要俾其他人更加努力!要改善表達能力及思考能力,証明我係冇選錯呢條路 !


新新DJ亞煜

1 則留言:

匿名 說...

有無攪錯﹗KK同Ernest係指責,而阿絹係支持﹗﹗﹗