10/11/2007

錄音記

好唔容易有個機會參加突破DJ訓練班,亦都好唔容易寫到一份【完整】嘅稿,今次份畢業稿被批評咗好多次,改咗好多次之後終於完成咗同埋可以錄音

嗰晚錄稿錄到好夜,雖然做到好夜,但係為咗做好小小都覺得值得嘅。 入到去control room,即刻對稿,咁啱係第一個入去錄,可惜唔係第一個完成,可能因為未開聲…

之後佢地一個一個咁成功錄完,而我都唔會浪費時間嘅,等嘅時候都用電話錄音,錄完又自己聽返,改善完,又到我入去,阿絹同我講:「你得返十次機會!」

算我都識做啦!用咗唔夠十次就錄到,我係聲演一個男朋友,講我女朋友為咗我,特登煮咗碟西炒飯俾我,我食完之後對嗰種味道非常難忘,最後果句就係表示我好sweet~

嗰句對白係『令我一直都好記得呢種味道.....』,錄好多次都錄唔到,勉強只有一句做到,最後收咗果句唔係咁好嘅!莫非要代入呢種感覺都咁難?定係我自己唔得?????

新新DJ亞煜

1 則留言:

匿名 說...

第三個可能: 你唔識做戲~呵呵