10/19/2007

新新DJ live mixing記

9月13日係亞Cow嘅開咪日,亦係我嘅Mixing日

自上次探訪新城試過op機之後,嗰種緊張又刺激嘅感覺一直都令我回味無窮。當企係一堆掣嘅面前,你對手你個腦你對眼同你對耳仔都需要做好朋友,因為佢地必須互相合作互相協調,你先可以完成看似簡單,但係卻講求速度同協調性嘅mixing工作。
今次教我嘅除咗有ernest,仲有大師姐車車 *感謝萬分*

可能因為本身我修讀嘅係電影電視嘅關係,所以面對著有d大同小異嘅mixing工作,未算感到困難 =]

Ernest說我表現太淡定,唔夠驚青,所以唔拍我video,因為都唔好笑~就係咁~我未能夠好似亞cow咁係個blog度紅起來喇!! 哈哈~不過正合我意 *人家可是很低調的! 呵呵呵~亞cow~唔好別打我呀! >w<*

面對著一堆制,對我這樣的新手而言,是會有一定程度的緊張,但是感謝ernest同車車的悉心教導及給予我嘗試和練習的機會,我會繼續努力學習的
大家~你地都係呀!! 一起學習,一起成長,咁咪好好囉

新新DJ Ceci

沒有留言: